2009-03-04


CLIFF AND THE SHADOWS...... TIL DANMARK ...







Så sidder man med sin tlf. i den ene hånd og med pcén foran, man har en kop

Salget starter kl. 10.00 .... salget at Cliff and the shadows koncerter til nov...!!!!!

Det man bare har ventet og ventet på : CLIFF kommer til Danmark

Jeg ringer hele tiden og samtidig prøver at købe billetter på billetnet.dk...- Netværk optaget- .... !!!

så sker der noget.... tlf.. bliver taget... men man høre kun en dame sige at pga. tralvhed bedes jeg ringe senere.. HJÆLP
Tiden går og jeg tænker.... er alle pladser bare snart optaget.... efter 35 min... kommer jeg igen på nettet... men også her driller det så... jeg have indtaget mine oplysninger... men jeg vil have den bedste plads, men det går ikke igennem, så jeg lader computeren finde den bedste plads... ( men mon det nu også var den bedste plads... ???) men jeg får - med rystede fingere indtastet dan kortet oplysninger... og så !!!! jeg har fået et BILLET !!!!
Men jeg have bestem jeg vil både til Ålborg og Odensen.... så jeg begynder forfra til Odense.... og det lykkes så også....
Jeg ved ikke rigtig hvor gode pladserne er.... men gjorde hvad jeg kunne. Det bedste er at jeg HAR plads.
Nu venter jeg spændt på posten kommer med billetterne... så jeg kan sidde med med i hånden...
Men der er laaaang tid til, men skønt at vente på sådan en dejlig ting... jeg vil glæde mig hver dag.

Jeg skal HELT sikker op til scenen med en rose.... !

Jeg har lært nogen rigtig søde piger igennem vores fælles ven CLIFF, så håber man lige kan nå at hilse på dem til koncerterne.... med en mobil og et par sms´er kan man jo lige skrive hvor man kunne mødes..


Til Odense regner jeg med at samle Gitte op på banegården, det kunne være smadder hyggelig..





1 comments by Cliffies:

Gitte Gorzelak March 4, 2009 at 12:04 PM  

Jeg vil rigtig gerne med fra Odense Banegård, Helle :) Og så måske tilbage til banegården, hvis det er muligt?

Jeg var osse rystende nervøs for ikke at få billetter. Der blev ved med at stå "Netværk optaget, prøv igen senere", og telefonen meldte optaget. Men GUDSKELOV fik jeg en billet..jeg glæder mig helt vildt!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP