2009-06-13

Cliff Blog’s very first video entry

We’re taking the Cliff blog to the very next level: Video blogging! It’s very exciting indeed. We’ll be video blogging about a bunch of different Cliff related subject and this first one is just a silly little test video to see how stuff works. A sort of learning experience for us, if you will. We still hope you’ll like it.

 

 

 

 


 

 

 




Please leave us your comments – and if you know of any really cool Cliff links, leave them here and I will post them to our link bar. Thanks!

 


 

6 comments by Cliffies:

Ulla Sørensen June 14, 2009 at 6:58 PM  

Du var vis nok meget udheldige med Boogo Links. Som jeg kan se det så har den hjemmeside ikke være opdatere i flere år. Det høre mere til en af de død hjemmesider hvor webmaster ikke intersere sig for siden mere eller ikke i liv mere.

Gitte June 14, 2009 at 7:02 PM  

Ja det var en tynd omgang. Jeg havde nu heller ikke testet det, før jeg lavede videoen, og så tænkte jeg, at det kunne være lidt sjovt at smide den på bloggen alligevel :-) Jeg skal nok lige undersøge sagerne først..haha

Ulla Sørensen June 14, 2009 at 7:10 PM  
This comment has been removed by the author.
Ulla Sørensen June 14, 2009 at 7:16 PM  

Det kommer an på hvad øjene man ser jeg ville nok ikke have lagt den på bloggen. Af den simpel grund at det kunne give en forkerdt indtryk om ens blog side.

Og hvor seriøs man er med sin indhold. Det er jo ej god reklame for en blog side.

Gitte June 15, 2009 at 10:27 PM  

Næh det kan du have ret i, men jeg er ikke sådan en type, der skal lave alting 100% korrekt, så hvis folk vil have noget, der kører på skinner, så er det nok ikke lige min side, de skal besøge :-)

Online Dating August 21, 2010 at 8:41 PM  

Alt tager tid og en dag kører alt nok på skinner for dig Gitte, at der er små fejl her og der kan man da sagtens leve med.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP