2008-10-27

Cliff interview

Here's a very interesting interview/documentary about Cliff. I think the interviewer asks some very interesting questions - I got to see a whole new side of Cliff!



Cliff Richard RTÈ Documentary + interview 1



Cliff Richard RTÈ Documentary + Interview 10.08 -2



Cliff Richard RTÈ Documentary + Interview 3



Cliff Richard RTÈ Documentary + Interview 4

5 comments by Cliffies:

Anonymous October 28, 2008 at 1:18 PM  

He is to die for ! !
Jeg har været forelsket i 33 år . .
At høre dette interwiev er som at læse "My Life, My Way",- den er virkelig skrevet som han taler.
Sussie

Anonymous November 3, 2008 at 10:29 AM  

Jeg ku virkelig godt tænke mig at få dén bog..

Anonymous November 4, 2008 at 12:26 AM  

Den skulle være udkommet på Dansk og er oversat af jørgen De Mylius.

Og har fået den danske tiktel
Mit Liv

Anonymous January 24, 2009 at 1:19 AM  

Jeg er i gang med omtalte bog. Og jeg synes virkelig den er GOD. Alle pengene værd.

Anonymous January 27, 2009 at 5:05 AM  

Jeg overvejer at købe den. Man bør jo næsten eje den som Cliff-fan :)

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP