2008-10-21

Så fik jeg lige Cliffs autograf

I nat har jeg været til koncert med Cliff i Esbjerg sognegård, hvor der var plads til omkring 50 mennesker. Vi stod allesammen i kø bagefter for at få en autograf, og da jeg kom helt frem, hev jeg et krøllet stykke papir frem og sagde "I'm sorry, this is all I have", men han var helt cool og skrev på den. Bagefter købte jeg nogle klistermærker af hans manager, som stod lige ved siden af - og så viste han mig ud i køkkenet, hvor han var så flink at lave forloren hare for mig. Så jeg sad alene i køkkenet i Esbjerg sognegård og spiste forloren hare, mens jeg kiggede på Cliffs autograf. Jeg vågnede ved, at en tjener kom ind og sagde "Du må altså ikke sidde herude og spise"..det var jo lissom ikke MIN fejl, når Cliffs manager havde vist mig derud, vel???

0 comments by Cliffies:

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP