2008-10-06

Oasis har hugget "Devil Woman"

Gruppen Oasis bliver beskyldt for at have stjålet melodien til "Devil Woman". Der er tale om nummeret "The Turning" - bedøm selv:



Oasis - The Turning Alt. Version #4- Dig Out Your Soul - 2008 Bonus Disc

Det kan jeg altså ikke umiddelbart høre. Hvad synes I ??

2 comments by Cliffies:

Anonymous October 7, 2008 at 10:35 AM  

En lidt søgt påstand . . . .
Jeg kan høre det fordi jeg ved hvad jeg skal lytte efter !! Men ellers ville jeg nok bare synes at takten i melodien minder mig om noget jeg har hørt før . . .
Iøvrigt et ok Oasis nummer !
Sussie

Anonymous October 7, 2008 at 2:17 PM  

Ja, jeg synes osse, det er et godt nummer. Hvis jeg lytter rigtig godt efter, kan der godt være lidt i introen, der minder om Devil Woman, men så skal man altså osse VIRKELIG lede efter det..

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP